۵ پاسخ

ویرووس جدید اومده..مواظب باش

اخه دندون نه تب و نه اسهال نداره عزیزم حتما ببر دکتر چک بشه با توجه ب گرمی هوا و امدن ویروس اسهال و استفراغ

فعلا پاراکید بده ببین میاد پایین

اره عزیزم پسر منم دندونای بالاییش وقتی میخواس بزنه بیرون تا ۳۹ هم رف

نه گلم ویروسه مراقب باش

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی