۳۸هفته و ۶روز شدم کی میخوای بیای دختر قشنگم؟؟؟🥺🫠❤️

۴ پاسخ

وای منم خسته شدم نمیااااد😫

طبیعی همینش بده که باید بشینی به انتظار من که نمیکشم دیگه😭

من ۳۹هفته و ۴روزم ولی هیچ خبری نیست🥺

منم برادختراولی همین موقع زایمان کردم سزارین

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری