پوشک سایز 1میبندم کوچیکه2میبندم بزرگه چیکار کنم ؟؟؟

۹ پاسخ

ماشالله وزنش خوب زیاده باید دو ببندی دیگه

چند کیلوعه؟ منم این مشکل دارم و دو میبندم

۲ببند

یا 1 محکم نبند، یا 2 چسباش بیار رو هم

دوبهتره اشکال نداره بزرگ باشه ولی تنگ باشه اذیت میشه

هیچی عزیزم منم تو مرحله ۰ و ۱ گیر کردم صبر کن تا ۱ اندازش بشه🤣

همون ٢ خوبه آزاد باشه بهتره

سایز یک رو محکم نبند

روی پوشک نوشته برای چند کیلو مناسبه

سوال های مرتبط