۵ پاسخ

حریره درست کن براش یا سرلاک و شروع کن زیاد سفت درست نکن رقیق کن بریز تو شیشه شیر بخوره

من ی چند روزی داذم ب زور دیدم دوس نداره دیگ فرنی نداذم سرلاک خریدم اونو بهش میدم غذام ک جداگانه تو ی قابلمه کوچولو برا ش درست میکنم ی تیکه کوچولو سینه مرغ و هویج و سیب زمینی و ی کم برنج و ی کمم سبزی سوپ می پزه میکسش میکنم با ماست پروبیوتیک مخصوص کودکان میدم میخوره با شیرخودمو گاهی ام شیرخشک

ا سیسی ینی چی ینی ی قطره

آب جوشیده ی قاشق میتونی بهش بدی فرنی ام روزی یبار از دوتا قاشق شروع کن با شیرم درست نکن با آب یا شیرخودت درست کن یا شیرخشک

منم میخوام شروع کنم ولی موندم با پوره هویج و سبزیجات شروع کنم یا فرنی

سوال های مرتبط