همشون نرماله دوساعته یدونه بالاعه ک زیاد نیس و دیابت نداری
۸۱ که نرماله مال من ۱۰۸ بود اول بارداری انسولین داد کم شد گفت شاید قطع کنیم الان با انسولین ۸۰ ۷۰ عه
ناشتات که خوبه یعنی قند نداری ولی کلا قند زیاد استفاده نکن قند کم کن درست میشه
مراعات کن
همش نرماله
ناشتا خوبه. اما 1 ساعت بعدش بالاست
دوهفته ای رژیم میده بهت یکم رعایت کن
بالا نیست که
برودکتر
منم بالاس رعایت کن
کی میخای بری سونو رشد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.