زبان چیزیه که فراره ازالان یادم بگیره اگه هرروزتکرارنشه زودفراموش میشه الان براکلاس زبانم میگن سن ۸سالگی خوبه چون ۷سالگی باالفبافارسی اشنامیشه
خب عجلت چیه؟؟ منکه اصلا دوزبانه و اینارو قبول ندارم
کلاس زبانم از هشت سالگی میگن بفرستین
من مترجمی زبان خوندم یه استاد داشتیم میگفت از ۸ ۹ سال زبان دوم یاد بگیرن بهتره چون باید اول زبان اولشون فول بشه و خوندن نوشتن فارسی یاد بگیرن بعد برن برا انگلیسی
دلیلت برای یاد گیری چیه؟بهترین سن ۵ سالگی هست بفرستش کلاس
من که مخالفم که از این سن کم یه زبان دیگه به بچم یاد بدم. وقتی هنوز کلی چیز فارسی هست که یاد بگیره چرا عجله کنیم برای یه زبون دیگه؟ خواهرشوهرم مربی مهدکودک انگلیسیه، میگه خیلی از بچه های کوچیکی که میان اونجا، مثلا رنگای انگلیسی رو بلدن، ولی فارسیشون رو بلد نیستن!
تا وقتی حرف زدن و خوندن فارسی تکمیل نشده اگه یه زبون دیگه یاد بگیرن به نظرم گیج میشن و فارسیشون هم عقب میفته
کارتون انگلیسی دیدن هم واقعا به نظرم باعث میشه حتی از کارتون هم هیچی نفهمه. مگر این چه یه چیزی باشه واقعا واضح و خیلی ساده، یه سری کلمه و عدد و رنگ یاد بده.
الان مثلا پپا خوکه رو انقد دخترم دوست داره و کلی چیز ازش یاد میگیره. ولی زبون انگلیسیش رو یه بار دید، اصلا هیچی معلوم نبود و پاشد رفت اصلا!
با کارتون میتونید دو زبانه کنید
دو سال که از کارتون نگاه کردن گذشت بزاریدش کارگاه زبان بعد راحت و بدون هیچ چیزی میتونه انگلیسی صحبت کنه
حیف تو شهر ما کارگاه نداره
اتفاق خیلی خوبه کارتونا من برا پسرم میزارم بدونه اینکه باهاش تمرین کنم خیلی کلمه هارو یاد گرفته رنگارو
از کارتون های موزیکال انگلیسی دوست داره؟
پسر من ک فقط اونارو میبینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.