۱۹ پاسخ

مرخص شدی؟

سلام ریحانه‌جون خوبی عزیزم
نگرانت شدم گلم خوبی نینی خوبه انشالله ؟

چیشد گلی حال خودتو نینی خوبه

عزیزم الان خوبی نینی خوبه

چیشده حالت خودت و نی نی خوبه؟؟؟

چراااا

الان خوبی؟
نینی چطوره

ای وای چرا آخه

چیشده

وای چرااا 🥲🥲🥲🥲

دکترچی گفت لکه بخاطرچیه

چرا ؟!؟؟

جوش زدی عزیزم به خاطر همون لکه بینی پیدا کردی
ایشالا خطر رفع بشه

بخیر بگذره عزیزم چرا

بخاطر لک ک ازت اومد ؟مگه بردنت سنو واسه چی بود؟

چرا😢

چرااا

چرا

چراااا

سوال های مرتبط

مامان لِنــا🩷 مامان لِنــا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری