من بادستورای بالا ک گفتن همینطری درست میکنم ولی ب جای آب شیرمیریزم ویک عدد تخم مرغ هم میزنم توخمیر
من با این روش درست میکنم همیشه
یک سوم پیمانه آب ولرم + ۱ ق غ شکر قاطی میکنیم
بعد ۱ ق غ پودر خمیر مایه میریزم یه هم میزنیم روش یه نعلبکی چیزی میزارم تو جای تاریک مثل کابینت یا داخل فر میزارم ده دقیقه تا ربع بمونه
بعد ۳ پیمانه آرد سفید+ ۱ ق چ نمک+ نصف پیمانه روغن مایع + دو سوم پیمانه آب + اون خمیرمایه که پف کرده آماده شده همه رو میریزیم باهم قاطی میکنیم
ورز میدی با دست اولش به دستت میچسبه ولی اصلا ارد اضافه نکن یه ده دقیقه اینا ورز بدی دیگه نمیچسبه کاملا که گردالی شد روش سلفون بکشن بزار تو جای تاریک و یکم گرم بمونه یه ساعته آماده میشه پف میکنه
من نمیدونستم اوایل میدیدم به دستم میچسبید هی ارد اضافه میکردم آخرسر خمیرم خیلی سفت و خشک میشد بعد پخت
اینه.
من تو تاپیکام هس دو سه تای قبلی
خیلی راحت و خوش مزه و خوش بافته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.