وزنش ۳۶ هفته و ۵ روز ۲۳۰۰ خطرناک نیست ک از اول وزنش کم بود نمیره بالا

۵ پاسخ

کیا تو مشهد بیمارستان ۱۷ شهریور زایمان کردن طبیعی و آمپول بی حسی اپیدورال از تجربتون بگید

عزیزم دکترت چی گفته؟منم وزن بچم کم بودالبته من چون قندلب مرزداشتم وانزیم های کبدم بهم ریخته بودخیلی چیزارونمیخوردم ولی الان بستنی وپاچه ومرغ وجوجه وتخم مرغ میخورم خداروشکروزنش اوکی شده ولی بجاش بایدانسولین بزنم این یکماه روچون اگه بازرژیم بگیرم وزن نمیگیره

بعضی بچه ها هفته های آخر وزن میگیرن

نگران نباش

من ۳۷ هفتع با وزن ۲۲۰۰بدنیا اومد

سوال های مرتبط