۱۶ پاسخ

عزیزم ان شالله خیلی راحت زایمان کنی ...تا وقت داری پیاده روی و ... کارای دیگه انجام بده ...ان شاالله راحت و سلامت زایمان کنی🩷🩷

گلم منم مث تو اع طبیعی میترسیدم دکترمم ابراهیمی بود گف سزارین نمیکنم همه جا هم رفتم قبول نکردن
اما اونقد ک فک میکردم سخت نبود خودم رفتم بستری شدم با آمپول فشار زایمان کردم کلان ی ساعت درد کشیدم بعد اون انگارن انگار
ماما همراه بگیر خیلی کمکته
اگه میخای برو همدان پیش ربیعی 75میگیره برا سزارین

الان دیگه هیجا سز اختیاری قبول نمیکنن
مگه اینکه دکترت یه زیرمیزی تپل ازت بگیره

اگه خیلی میترسی از طبیعی برو بیمارستان خصوصی شهرتون از پزشکای خود بیمارستان تحقیق کن انتخاب کن سزارینت کنه

نترس از طبیعی دردش همون چن ساعته بعد دیگ راحتی

حالا برعکس من از سزارین میترسم
حالا که شرایط سزارین نیست واست باید ترست رو از طبیعی بریزی خیلیم ترسناک نیست اونطور که میگن حالا درسته تجربه ای نداشتم درموردش ولی کلی کلیپ راجب طبیعی و سزارین دیدم با قاطعیت و به چند دلیل انتخابم طبیعی شد حالا ممکنه موقع زایمان کلیم درد بکشما ولی تا الان که انتخابم بوده ان‌شاءالله که به صلاحم باشه واقعا
تنها چیزی که راجب طبیعی بنظرم سخته همین انتظارشه باید کلی انتظار بکشی تا چی؟ تازه دردت شروع بشه😅
ولی سزارین تاریخ زایمانت مشخصه خیلی شیک و تمیز میری و برمیگردی😁

اگر طبیعی نمیخای برو همدان پیش ربیعی

سزارینم بده بخدا درسته اون لحظه چیزی متوجه نمیشی ولی اونجا ک میخان ماساژ رحمی بدن درد داره شکم ک پاره کردن حقیقت درد نداره واسه من نداشت ولی عوارض بی حسی منو دیونه کرد جوری ک وقتی بچم نیاز به شیر داشت و نمیتونستم بشینم شیرش بدم گریم می‌گرفت تا ۵ روز نمیتونستم بچمو شیر بدم نمیتونستم بشینم غذا بخورم از سر درد و گردن درد دیونه شدم میگن سرتو تکون نده وووو منم رعایت کردم مایعاتم زیاد خوردم ولی فایده نداشت اگه برگردم عقب طبیعی میارمش منم از ترس زیادی طبیعی رفتم سزارین

ببین نکنه زیرمیزی چیزی میخواسته ازت کدوم دکتر بوده مگه ملایر نیستی .‌‌.بپرس ببین ملایری ها کدوم دکتر قبول میکنه برای سزارین والا من زن داداش خودم ۶۰تومن داد سزارین کرده قرضی البته ولی نمیدونم کدوم دکتر بوده

میتونی یه سر بری همدان و چندتا دکترو ببینی ولی اینکه الان قبول کنن رو نمی‌دونم
و هزینه ی هرجایی فرق می‌کنه ببین هزینشو داری
و صد البته زایمان طبیعی اونقدر ترس نداره

خب یه دکتر دیگه پیدا کن تو الان باید سز میشدی چرا اینقدر موندی خدایی نکرده تو که می‌ترسی از طبیعی ممکنه دردت بگیره آخه روزای آخرته🥲💔

وای چه بد دکتر منم‌میگه نمیشه

چرا نمیتونه ....اگه طبیعی حتما ی ماما همراه بگیر خیلی خوبه .منم زایمان طبیعی بود هیچ پیاده روی نکرده بودم با امپول فشار و ی چتد تا ورزش زایمان کردم ولی بعدش انگار نه انگار فقط درد بخیه یکم اذیت کرد

چرا نمیتونه 🤔
خب برای زایمانت دکترت عوض کن

چرا انقد دیر اقدام کردی برا سز؟
زودتر بش میگفتی اگه نمیتونست برفتی پیش یکی دیه

برو پیش ی دکتر دیگه

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی