طالبی نفاخه؟عجب گیری کردیما🥲

۷ پاسخ

من هرموقع غذا های نفاخ میخورم
همون روز گل بی مادرون رو میجوشونم با با یکم نبات میزارم دم میکشه میخورم گفتم شاید ب دردتون بخوره

منکه همه چی میخوام ی عرق نعنام میزارم پشتش

اللن زوده میدی خیلی زوده

والا من این دفعه رفتم دکتر گفت همه چی بخور

رعایت کن تا دو سه ماه بعد به مرور هرچی میخوری عرق زیره رازیانه بخور حله
لبنیاتم رعایت کنی عالیه

نخور بابا من حساسیت کردم دوهفته پدرم دراومد

هندوانه هم میگن نفاخه ولی من هر روز دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی