من هرموقع غذا های نفاخ میخورم
همون روز گل بی مادرون رو میجوشونم با با یکم نبات میزارم دم میکشه میخورم گفتم شاید ب دردتون بخوره
منکه همه چی میخوام ی عرق نعنام میزارم پشتش
اللن زوده میدی خیلی زوده
والا من این دفعه رفتم دکتر گفت همه چی بخور
رعایت کن تا دو سه ماه بعد به مرور هرچی میخوری عرق زیره رازیانه بخور حله
لبنیاتم رعایت کنی عالیه
نخور بابا من حساسیت کردم دوهفته پدرم دراومد
هندوانه هم میگن نفاخه ولی من هر روز دارم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.