عزیزم همه چی بخور من از وقتی زایمان کردم بادام هندی میخورم بعد ۷روزگی نوشابه و کباب هم میخورم
بخاطر زردی کاهو و خیار هم میخوردم
سبزی نعنا و ریحون و شوید بخور با غذا
من فقط عدس و کلم نخوردم تمام
دیگه چی موند پس چی بخوریم 😩😩😩
من که از اول همه چی خوردم
والا من لوبیا ،پیاز و چیزای تند نمیخورم فقط
خب شیرمون باید مقوی باشه
عجب.اولین باره میبینم اینا همشون نفاخن
تاکی باید رعایت کنیم؟؟
منم جز حبوبات و کاهو و خیار همه چی میخورم
من همچی میخورم ولی حبوبات حتما تو اب میزارم
عزیزم من از متخصص پرسیدم گفت همه چی بخور فقط حبوبات زیاد خیس بخوره بعد بخور
تا الانم خوشبختانه مشکلی نداشتم
😐🤦🏻♀️😁
بعد شیرمون هم باسد زیاد و قوی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.