مامانا شماهم زیاد عطسه میزنید؟

۶ پاسخ

آری چون بهاره

تا دلت بخواد

فک کنم الرژی فصلی گرفتی یدونه سیتیریزن بخور ببین خوب میشی من الرژی دارم چندین سالع دکتر گف داروتو مصرف کن مشکلی نیس

من زیاد سرفه میزنم

وای من اره دیگه اشکم در اومده انقدر عطسه میکنم😭

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آسِنا🩷 مامان آسِنا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ودوم بارداری