مامانا یه سوال هانیز خوبه یا مولفیکس؟؟؟

۱۲ پاسخ

من هانیز استفاده کردم از اول عالیه به نظرم نه پس میده نه بو‌میده . نرم و لطیفه .

من مولفیکس استفاده میکنم ازش راضیم

هانیز خیلی خوبه من خیلی راضی بودم

هر دو خوبن هانیز بزرگتر و نازکتره

به نظر من هانیز خیلییی بهتر از مولفیکسه

هانیز من ۱۰ کارتون گرفتم البته همه رو امتحان کردما این لطیفتره

منم هانیزاستفاده میکنم خیلی خوبه

میگم اون خطه باید کجا بیافته؟ وسط پمپرزه؟

قطعا هانیز

هانیز

هردو جذبشون خوبه .فقط هانیز لبه هاش و قدش خیلی بلندتره

قطعا هانیز

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی