من هانیز استفاده کردم از اول عالیه به نظرم نه پس میده نه بومیده . نرم و لطیفه .
من مولفیکس استفاده میکنم ازش راضیم
هانیز خیلی خوبه من خیلی راضی بودم
هر دو خوبن هانیز بزرگتر و نازکتره
به نظر من هانیز خیلییی بهتر از مولفیکسه
هانیز من ۱۰ کارتون گرفتم البته همه رو امتحان کردما این لطیفتره
منم هانیزاستفاده میکنم خیلی خوبه
میگم اون خطه باید کجا بیافته؟ وسط پمپرزه؟
قطعا هانیز
هانیز
هردو جذبشون خوبه .فقط هانیز لبه هاش و قدش خیلی بلندتره
قطعا هانیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.