سلام خانوما رفتم سونوگرافی وزن نی‌نی یک کیلو نیم بود خوبه؟

۳ پاسخ

خوبه نی‌نی منم همبنقدر بود توی ۳۱ هفته. توی ۳۶ هفته شده بود ۳۲۰۰

برا منم همین قد بود. دکتر برام پودر وقرص تجویز کرد برای وزن گیری نی نی

منم دیروز رفتم 1576 بود دکتر گف خوبه
۳۰هفته و ۶ روز بودم

سوال های مرتبط