۵ پاسخ

میدونی
دستگاه ها با هم فرق دارن یه مقدار
اما ممکنه کُند رشد کنه .


لطفا بعد که رفتی سونوداپلر اطلاع بده

منم دخترم توی ۳۲ هفته مونده بود از بس دی ماه غصه خوردم.
اخرم با وزن ۲۴۷۰ توی ۳۶ هفته دنیا امد.
الان ۴ ماهشه وزنم گرفته. نگران نباش هیچی نمیشه هیچکس اندازه من سنو نداد من کیسه ابم سوراخ بود نفهمیدن شد ۴ زایمانم کردن.
یک روز درمیون سنو میدادم

باید ببینی نظر دکترت چیه🤔
اما درصد خطای بیمارستان بیشتره ۴۰۰ عه

لیدی میل نخوردی؟

فردا ۳۸ هفته میشم

سوال های مرتبط