بچه ها خوردم زمین 😭😭😭😭پام رفت تو جوی اب کیا افتادن زمین ؟

۸ پاسخ

من..
سر خوردم رو سرامیک خونه ..اومدم زمین..
چیزی نیست
تکون بچه رو چک کن..اگر ترشحی چیزی نداشتی...همه چی خوبه

برو یه ان اس تی بگیر حتما واجبه

اخی ولی نگران نباش خدا بزرگه

یه سری چکاب بری خیالت راحت تره

منم تو خیابون یه بار خوردم زمین با باسن اومدم زمین 😂لکه بینی ام داشتم اما بچه حرکت می‌کرد رفتم دکتر سونو نوشت مشکلی نبود

تکونای بچه رو چک کن و ببین نشتی چیزی نداری

منم خوردم رو سرامیک خیس محکم پاهام کبود شد ولی بچه سالمه

چیزی نمیشه إن شاءالله

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد