چشام سیاهی رفت خوردم زمین یعنی بچم‌ چیزیش نمیشع؟ 🥲

۵ پاسخ

قرص اهنتو میخوری؟

یادم میاد ۸ ماهگی بود پسرم پام لیز خورد خوردم زمین خوب شد رو شکم نخوردم ولی هیچی نشد

نی نی کاری نمیشه ولی برو ببین فشار و قندت خوبه دوبارع اتفاق نیوفته

ای خداا
منم زیاد چشمام سیاهی میره زود جایی رو میگیرم
ببین لک نداشته باشی ایشالاه چیزی نمیشه

درد نداری لکه ندیدی

سوال های مرتبط