برا منم دیروز انجام داد دو تا انگشتشو مث قیچی میکنن تو واژن که یکم درد داشت ولی قابل تحمله و اینکه برا من چون دکترم بود با ملایمت انجام داد ولی بعضیا ناز ادمو نمیکشن🤣
توی معاینه ی لگن فقط دو تا انگشت اشاره و وسطی رو میبرن داخل و فاصله ی بین دو تا استخوان لگن رو چک میکنن اما توی تحریکی بازم همین انگشت هاست اما دهانه ی رحم رو انگولک میکنن که باز بشه یا نرمی و سفتیش رو اندازه میگیرن.... اگه خودت رو شل کنی و نفس عمیق بکشید راحتتر میگذره برات البته اگه دهانه رحمت سفت باشه هم بیشتر درد میگیره انگار
دو سه انگشت میبرن داخل ، قابل تحمله
من دو هفته دیگه قراره برم برای معاینه سوال منم هست
دو دست(دو انگشت دست راست،دو انگشت سمت چپ)
میبرن پاخل واژن و یکم باز میکنن که ببینن کیسه اب رو یا اینکه دهانه رحم رو
و برا من اونقد درد داشت ک اشک میریختم و صدا میدادم❤️🩹
دوانگشت داخل میکنه
اره انگشتو اون تو میکنه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.