خانوما معاینه تحریکی‌ یعنی چجوریه‌ ؟
درد داره ؟
دست میبرن داخل بدن ؟؟؟

۸ پاسخ

برا منم دیروز انجام داد دو تا انگشتشو مث قیچی میکنن تو واژن که یکم درد داشت ولی قابل تحمله و اینکه برا من چون دکترم بود با ملایمت انجام داد ولی بعضیا ناز ادمو نمیکشن🤣

توی معاینه ی لگن فقط دو تا انگشت اشاره و وسطی رو میبرن داخل و فاصله ی بین دو تا استخوان لگن رو چک میکنن اما توی تحریکی بازم همین انگشت هاست اما دهانه ی رحم رو انگولک میکنن که باز بشه یا نرمی و سفتیش رو اندازه میگیرن.... اگه خودت رو شل کنی و نفس عمیق بکشید راحتتر میگذره برات البته اگه دهانه رحمت سفت باشه هم بیشتر درد میگیره انگار

دو سه انگشت میبرن داخل ، قابل تحمله

من دو هفته دیگه قراره برم برای معاینه سوال منم هست

دو دست(دو انگشت دست راست،دو انگشت سمت چپ)
میبرن پاخل واژن و یکم باز میکنن که ببینن کیسه اب رو یا اینکه دهانه رحم رو
و برا من اونقد درد داشت ک اشک میریختم و صدا میدادم❤️‍🩹

دوانگشت داخل میکنه

اره انگشتو اون تو میکنه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان TAHA 💕 مامان TAHA 💕 ۱۴ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۵ ماهگی
مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۲ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی