۸ پاسخ

عزیزم اصلا استرس نداشته باش
با لذت رابطه داشته باش نه از روی اجبار برای بارداری
یک شب درمیون رابطه عمیق داشته باش
بعدش پاهاتو تکیه بده به دیوار و با دستت کمرتو بگیر باسنتو هم بکش بالا
اگه از کیت تخمک گذاری هم استفاده کنی عالی میشه
انشااله نتیجه بگیری 😘

قرص کمرم بخور خوبه

فقط استرس نداشته باش من ۹ ماه درگیر بودم باردار نشدم بعد اثاث کشی داشتم درگیر ذهنیم زیاد بود بهش فکر نکردم اصلا بعد اثاث کشی یک هفته بعد دیدم تایمم گذشته پریود نشدم ازمایش دادم باردار بودم

هیچی بعد ده هفته فهمیدم باردارم ولی بیخیالی واقعا تاثیر داره

من دوماه بود اصلاح سبک انجام میدادم و پیاده روی و روزی یه ساشه اینوفولیک میخوردم. یک ماهم پیلاتس میرفتم. از سوم تا پنجم پریودیم تخم هویج دم‌کردم‌خوردم. هرشب شکمم رو با شال میبستم تا صب و مرتب جوراب میپوشیدم. از همه اینا مهم‌ترین نداشتن استرسه من اون ماه هیچ نگرانی نداشتم چون اقدام مرتب نداشتم و فقط منتظر بودم زودتر پریود شم برم دارو بخورم و اصلا ب فکر بارداری نبودم که یهو دیدم باردارم.

رفتیم کربلا و همون موقع تصمیم گرفتیم اونجا اقدام داشته باشیم روزای آخر تخمک گذاریمم بود😂

هیچی ناخواسته باردارشدم

خدا بخواد میده همه چی یهویی

من همون ماه حتی پاهام بالا نگرفتم یادمه از دور تخمکزاریم هم فک‌کنم روز آخرش اقدام کردم

سوال های مرتبط