۵ پاسخ

سلام چن هفته بودی کورتاژ کردی بچه مشکل داشت؟

من ۲ روز بعدش درحد لکه بینی داشتم فقط

در حد ۶-۷ روز فووقش . اگر بیشتر طول بکشه احتمالا بقایا مونده. ۱۰روز بعد سونو میدی چک بشه بقایا نمونده باشه

کی کورتاژ کرد

چون میخان ببینم بقایا نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌ونهم بارداری