۹ پاسخ

اره دیگه...نرمالش همینه...من اکثرا دم در میشینم تا پسرم بیرون با بچها بدو بدو کنه بازی کنه...اسباب بازی و خوراکی ببر تا کمتر ازت انرژی بگیره

دقیقا پسر منم همینه البته اینجا هیچ بچه ای نمیشینه همه تو پله تو حیاط هستن پسر منم میبینه یکی میره پایین گریه جیغ داد ک منم برم اولش میره پیش باباش صداش در نمیاد بعدش ک زنجیر زنی شروع میشه میاره میده بهم ولی منو فقط میزنه اصلا بغلم نمیاد هی میگه کولر رو روشن خاموش کنم ینی همش میگه روشن روشن یه کلمه یاد گرفته همه چی رو میگه روشن 😂پدرم رو در آورده بدو بدو میکنه میگم عب نداره به جهنم بدو بدو کنه ولی سمت پله ها رفتنی جلو نمیره هااا میترسم بچهای دیگه هولش بدن ولی سمت پله رفتنی میگه بیا منو ببر حیاط با بچها بازی کنم😑امشبم آنقدر گریه کردااا سردرد گرفتم

من که هنوز نرفتم
انشاالله فردا میریم به سمت شهرستانمون اونحا دیگه کلا مسجد و هیئت و تعزیه و اینا هستیم ، ولی خوب خوبه کمکی دارم مامانم خواهرم شوهرم کلا فک و فامیل کمک میدن ، من برای خودم میشینم فقط 😂

توحسینیه هی تاب میخوره ولی توپله اینانمیره

میدم دست باباش😁
معم‌لا با باباش اروم تره تا من

منم بخاطر همین اذیت کردناش نمیرم اعصابم بیشتر خورد میشه

منم پسرم همینه اصلا نرفتم

اره دختر منم همینجوره
سرویس میکنه همیشه

خب نرو عزیزم لیتجوری اعصاب خودت راحت تره پسر منم همینجوریه نمیرم اصن برم دهنمو سرویس میکنه

سوال های مرتبط