۸ پاسخ

شیاااااف عالیه

شیاف استامینوفن ۱۲۵ خیلی خوبه

بفرما

تصویر

بیشتر شیاف خوبه اگه دیدی خیلی بالا تبش ببرش حمام یکم بزار با آب بازی کنه تبش اوکی میشه

من هر کاری کردن پایین نیومد
آخر دکتر ایبوپروفن داد خداروشکر خوبه
پسرت فقط تب داره؟

پاشویه کن

شیاف هم خوبه که بزن براش

آب نمک عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط