من ۱۸ روزگی اما الان دکترا میگن بذارید از چهله دربیان بعد
بعد چهل روزش ببر بزرگ تر شه اذیت میشه
درستش ۲ تا ۳ ماهگیه ک بچه ن زیاد کوچیک باشه ن ب تکون خوردن و ورجه وورجه برسه
۳۰ روزش تموم شد ببر ختنه
من دکترش فرهت بود اون گفت بچها ۴۰ روزگی باید ختنه بشن وقتی که دیگه اون سیصد گرم اولیرو کم کردن و میفتن توی وزن گیری
من ۷ روزگی ختنه کردم
من ۳۰ روزه بردمش هرچی زودتر بهتر چون دست و پاهاشونو میگریم میترسن
من ۳/۵ ماهگی بردمش ، چون دست و پاشو گرفته بودن ترسیده بودش، بعد ۴۰ روز ببرش
خواهرزاده من دقیق روز یکماهگی بردیمش
ی روزه خوب شد خداروشکر
تا جایی ک میتونین زودتر ببردیش ک هم خودش هم شما راحترین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.