۳ پاسخ

گلم نفخ داره شربت دینه گرایپ واتر بگیر طریقه مصرف روش نوشته شده. یا بزن اینترنت
من بچه اولم وقتی دنیا اومد بردم دکتر موسی نسب. همش همین شربت براش می‌نوشت

بچه منم شبا دردش بیشتر تقریبا از ساعت هشت شب شروع میشه تا دوزاده یک همش بغلمه راه میبرم زور میزنه خودشو جمع میکنه همش گریه میکنه

بچه منم همین علاعم داره

سوال های مرتبط