هزار ماشاالله بهش
چقدر گوگولیه 😘😍شکل خواهرزاده منه
سلام گلم، خوبی؟ نیستیا🥺 ماشالله بهش چقدر ناز بوده🥺🥺😍😍
الان خوبه شوهرم میگه کاش همینقدری میموند بس که ماشالا شیرین زبون و نازه ، من نوزادی و کوچیکتر دوست ندارم اتفاقا میبینم ذوق میکنم زودتر بزرگ بشن
گریه نداره که من کلی ذوق میکنم عکس بچگی هاش را میبینم و خدا رو شکر میکنم بزرگتر شده که با حرفهای قلمبه سلمبه اش دل ما رو ببره فقط وقتی برام یه چیزی تعریف میکنه و برامون ناز میکنه میخوام قورتش بدم خیلی خیلی کاراش شیرین شده برامون
هممون همینیم از بس خسته بودیم و هستیم کم لذت میبریم ـ چن سال ده حسرت همین روزای الانم میخوریم
واااااااای من فکر میکردم فقط من اینجوری ام که میشینم عکسهای بچگی پسرمو میبینم و اینقدر دلم براش تنگ میشه که همینطور گوله گوله اشک میریزم .... !!! ♥️😭
وای اره بخدا
منم خیلی دلم تنگ میشه برای نوزادی هاش
آخ ننه ماشاالله بهش😘
هممون اینجوریم گلم
چ نازه
ماشالله عسسسل😍🧿
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.