۱۳ پاسخ

هزار ماشاالله بهش

چقدر گوگولیه 😘😍شکل خواهرزاده منه

سلام گلم، خوبی؟ نیستیا🥺 ماشالله بهش چقدر ناز بوده🥺🥺😍😍

الان خوبه شوهرم میگه کاش همینقدری میموند بس که ماشالا شیرین زبون و نازه ، من نوزادی و کوچیکتر دوست ندارم اتفاقا میبینم ذوق میکنم زودتر بزرگ بشن

گریه نداره که من کلی ذوق میکنم عکس بچگی هاش را می‌بینم و خدا رو شکر میکنم بزرگتر شده که با حرفهای قلمبه سلمبه اش دل ما رو ببره فقط وقتی برام یه چیزی تعریف میکنه و برامون ناز میکنه میخوام قورتش بدم خیلی خیلی کاراش شیرین شده برامون

هممون همینیم از بس خسته بودیم و هستیم کم لذت میبریم ـ چن سال ده حسرت همین روزای الانم میخوریم

واااااااای من فکر می‌کردم فقط من اینجوری ام که می‌شینم عکس‌های بچگی پسرمو می‌بینم و اینقدر دلم براش تنگ میشه که همینطور گوله گوله اشک می‌ریزم .... !!! ♥️😭

وای اره بخدا

منم خیلی دلم تنگ میشه برای نوزادی هاش

آخ ننه ماشاالله بهش😘

هممون اینجوریم گلم

چ نازه

ماشالله عسسسل😍🧿

سوال های مرتبط