دمای اب حدودا ۳۵ ۴۰ باید باشه
مثل دمای داخل بدن
وگرنه شکم درد میشه
اخر تونستی شیر خودتو بدی؟
اول آب بزار کامل جوش بیاد بعد بزار سرد بشه بعد اول از همون آب بریز تو شیش به ازای هر پیمانه شیر خشک 30 آب بریز
آب بزار بجوشه
بعد بریز ولرم شه
به ازای هر ۳۰ سی سی یک پیمانه سر صاف شیر خشک
مثلا ۳۰ سی سی ۱ پیمانه ۶۰ سی سی ۲ پیمانه ۹۰ ۳ پیمانه و....
دمای آب داغ نباشه سرد هم نباشه ولرم باشه بهتره
آب که جوشید بزار ۵ دقیقه بجوشه بعد بزار خنک شه
اب جوشیده سرد شده بریز داخل شیشه شیر به اندازه هر 30یک پیمانه 60دوتا پیمانه بریز داخل شیشه و بصورت دوراتی هم بزن تا بچ دل درد نشه بعد چند دقیقه بده بهش
آب جوشیده ولرم
هر ۳۰تا یه پیمانه
هر ۳۰ سی سی یک پیمانه شیرخشک
۳۰ تا آب ی پیمانه شیر خشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.