شیر خشک چه جوری درست کنم

۸ پاسخ

دمای اب حدودا ۳۵ ۴۰ باید باشه
مثل دمای داخل بدن
وگرنه شکم درد میشه
اخر تونستی شیر خودتو بدی؟

اول آب بزار کامل جوش بیاد بعد بزار سرد بشه بعد اول از همون آب بریز تو شیش به ازای هر پیمانه شیر خشک 30 آب بریز

آب بزار بجوشه
بعد بریز ولرم شه
به ازای هر ۳۰ سی سی یک پیمانه سر صاف شیر خشک
مثلا ۳۰ سی سی ۱ پیمانه ۶۰ سی سی ۲ پیمانه ۹۰ ۳ پیمانه و....
دمای آب داغ نباشه سرد هم نباشه ولرم باشه بهتره
آب که جوشید بزار ۵ دقیقه بجوشه بعد بزار خنک شه

اب جوشیده سرد شده بریز داخل شیشه شیر به اندازه هر 30یک پیمانه 60دوتا پیمانه بریز داخل شیشه و بصورت دوراتی هم بزن تا بچ دل درد نشه بعد چند دقیقه بده بهش

آب جوشیده ولرم

هر ۳۰تا یه پیمانه

هر ۳۰ سی سی یک پیمانه شیرخشک

۳۰ تا آب ی پیمانه شیر خشک

سوال های مرتبط

مامان طلا افشار مامان طلا افشار ۱۴ ماهگی
مامان كياشا🤴🏻 مامان كياشا🤴🏻 ۱۷ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 ۹ ماهگی