۶ پاسخ

ای آر وزن دهی نداره
درمانیه

من میدم بخاطر کولیکش و رودش و قشنگ تمیر می‌کنه دل درد نمیشه اذیت نمیشه وزن دهیشم خوب

عزیزم AR برای بچه هایی که رفلاکس دارن
منم سوالم اینکه که وزن دهیش چطوره؟
دخترم ببلاکAR میخوره خوب وزن نمیگیره

اره بنظرم

فک کنم مثل هم باشن دختر من باهاش هفته ای ۲۰۰تا ۲۵۰گرم وزن گرفت

قیمتش چنده؟!

سوال های مرتبط

مامان رستا🧸🤍 مامان رستا🧸🤍 ۲ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۶ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی