۶ پاسخ

دختر منم چهار دست پا نمیره فقط غل میخکره یا میشینه

بهتر والا پسر من زانو بند نمیندازع همه زانو هاش سیاه شدن بعدشم همه جا می‌ره خودشو می‌رسونه تو بنده برگزیده ای والا 🤣🤣❣️❣️❣️

عزیزم غلت زدن و نشستن بیشتر برا دکترا مطرحه تا چهار دست و پا رفتن
همین ک الان اینطوریم وایمیسته یعنی عالیه نگران نباش

چجوری اینو تاالان نخوردی هاااان😍

وووی حیگرم🤣🤣😍😍

بعضی از بچه ها ۴دست وپا نمیرن یه دفعه بلند میشن نگران نباش راه میفته وقت داره فعلا

سوال های مرتبط