خانما من یکم درد دارم چی بخورم و
چکار کنم منظم بشن دردام ؟

۷ پاسخ

زیره بخور خوبه
من خودم از هفته سی و هشت خوردم

زعفران میگن خوب نیست
دخترعموی من یه عالمه خورد از آخرم سزارین شد.تازه بیمارستان ازش پرسیدن اونم دروغ گفته ک نخوردم.

دوش آب گرم واژینال.رابطه بدون جلوگیری خوبه

برو ی دوش آب گرم بگیر ایستاده شکمتو از بالا ب سمت پایین ماساژ بده اوکی میشی

ورزش کن راه برو

پله بالا پایین برو پیاده روی کن شربت خاکشیرتخم شربتی زعفرانی بخور خرمابخور

دردهاتون چطوری هستش؟؟؟

راه برو
یا دوش آب گرم بگیر
کمرت رو ماساژ بده با آب گرم

سوال های مرتبط

مامان آتوسا‌وآرتا مامان آتوسا‌وآرتا ۱۴ ماهگی