من در حد همون وعده درست میکنم نمیزارم بمونه
من میریزم
من اصولا غذاش اگه بمونه زود میزارم یخچال. تا ۲۴ ساعت مشکلی نداره
منو باباش میخوریم😂
خودم میخورم😎
فرنی در حد نیاز همون روزش درست میکنم
اگرم نخوره خودم میخورمش، اصلا نگه نمیدارم
میذارم برا فرداش تا ۲۴ ساعت بیش تر نگه نمیدارم غذاهاش رو بازم بمونه خودم نمک میزنم میخورم
تو یخچال برا روز بعدش ولی اگ چیزی باهاش قاطی میکنم همون دیقه میریزمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.