۸ پاسخ

من در حد همون وعده درست میکنم نمیزارم بمونه

من میریزم

من اصولا غذاش اگه بمونه زود میزارم یخچال. تا ۲۴ ساعت مشکلی نداره

منو باباش میخوریم😂

خودم میخورم😎

فرنی در حد نیاز همون روزش درست میکنم
اگرم نخوره خودم میخورمش، اصلا نگه نمیدارم

میذارم برا فرداش تا ۲۴ ساعت بیش تر نگه نمیدارم غذاهاش رو بازم بمونه خودم نمک میزنم میخورم

تو یخچال برا روز بعدش ولی اگ چیزی باهاش قاطی میکنم همون دیقه میریزمش

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻lena🩷 مامان 👶🏻lena🩷 ۸ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی