۴ پاسخ

دماش که اوکیه.نگران نباش.نصف شب هم چک کن خیالت راحت باشه

۳۶.۹ تب نیست.اگه بالا بود با اب ولرم و پارچه نخی..زیربغل و کشاله های رانش رو خنک کن.لباسم زیاد تنش نکن

تب سنج نداری؟

شاید گرمشه خونکه رو خنک کن ببین تغییر می‌کنه
و معمولا سر و شکم گرم ترن
استامینوفن بیشتر از ۱ ماه چون باز شده نمیشه داد نهایتش ۴ هفته ست

سوال های مرتبط