دماش که اوکیه.نگران نباش.نصف شب هم چک کن خیالت راحت باشه
۳۶.۹ تب نیست.اگه بالا بود با اب ولرم و پارچه نخی..زیربغل و کشاله های رانش رو خنک کن.لباسم زیاد تنش نکن
تب سنج نداری؟
شاید گرمشه خونکه رو خنک کن ببین تغییر میکنه
و معمولا سر و شکم گرم ترن
استامینوفن بیشتر از ۱ ماه چون باز شده نمیشه داد نهایتش ۴ هفته ست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.