خانما کسی بوده واژنش التهاب پیداکنه چ علایمی داشته

۱ پاسخ

اره من هم واژنم هم معتقدم التهاب پیدا کرده از دکتر پرسیدم گفتش بخاطر اینکه ب لگن داره فشار میاد بجه رشد کنه داخلش برا همونه و اینکه سعی کنیم یبوست شدید نگیریم وگرنه التهابات بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی