مث دخترمنه اندازه سنشونه
مثلا طبیعی نباشه میخای چیکارکنی🤭🤭🤭
بعله طبیعیه،بزرگترمیشن پرمیشن
دختر منم همینه
منو باباش موهامون پر پشته نمیدونم چرا این فسقل اینطوری نیس
چون موهاش رنگیه کمترم نشون میده
دارو نمیخواد
روغن بابونه و بادام تلخ بگیر قاطی کن
قبل حمام بزن
یا بعد حمام یه کوچولو به نوک موهاش بزن
ماشالا خوبه دیگه موهاش به اندازه سنش به نظرم
ایننه عکسش؟
دخترمن ازینم بدتره زینک بده حتما
دختر من نئو زینک میخوره خیلییییی بهتر. شده هم رشدش هم پر پشتیش هم حتی اشهاش
برای آیلین پیش موهای حامی یعنی پر موترین
نمیدونم چرا اینجور شدن
عزیزم تا پنج سالگی همینجوری هست
زینک بده
پسر من پرز طلایی بود زینک دادم روغن زیتون روعن نارگیل هیچ حالا کچل کردم ببینم خوب میشه
دختر داداشم اینطور بود خوب شد بزرگ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.