۴ پاسخ

دختر منم همین بود ۱۵ ماهگی نمیدونم باید چیکار کنم همه کار کردم اشتها خوبی نداره

شربت لیکوزینک بهش بده ازامروز شروع کن و غذای مقوی هم بهش بده تا رشد کنه

تا قدش رشد کن اشتهاشم خوب بشه وزنش بره بالا

خودتون پدرمادر قدتون کوتاه یا بلند وزنش نرماله خوبه قدشم اوکی هست چون بچه ها توسن رشد وزنشون کم میشه

سوال های مرتبط