۲ پاسخ

ازاول شیشه شیر دادی؟
فقط باید خیلی تلاش کنی از منم اصلا نمی‌گرفت دیگه هرچقدر گریه میکرد من به زور دادم الآنم تازگی یه سینمو راحت میگیره اول نمی‌گرفت یا اذیت میکرد چون نوک سینم بد بود تازه قلقش دستم اومده ک راحت میگیره

دختر منم نمیگیره همون شیشه شیر میخواد .خودم شیرم میدوشم میریزم تو شیشه بهش میدم تا بخوره

سوال های مرتبط