سلام خانما دارم میرم سنو دعا کنید ساک توی رحم دیده بشه 🥺

۹ پاسخ

سلام
ای وی اف کردید ؟

عزیزم تشکیل شده بود؟؟؟

کیسه زرده بود ولی قطب جنینی و خیلی واضح نتونست ببینه البته شکمی سنو دادم تو مطب زنان گفت دو هفته دیگه بیا
ولی چرا آزمایش چکاپ بارداری ننوست

ان شالله که با خبرای خوش میایی😍🤲🏻

عزیزم زودمیری میزاشتی دوهفته دیگع بری بهتره

انشالله دیده میشه عزیزم

انشالله عزیزم❤️

انشاللهههههههههههه شک نکنننن دیده میشه

ان شاالله دیده میشه

سوال های مرتبط