با آب ولرم خیلی بنظرم بهتربود... بعد من کباب مرغ و تخم کدو عالی بود برا وزن
روزی دو پیمونه با یه لیوان شیر و بستنی و موز قاطی میکنم
میگن تخم مرغ آب پز من که اصلا نمیتونم بخورم
ماهی ...کباب ...بستنی وزن میده
دکتر من گفت یه لیوان آب جوشیده رو بزار سرد شه دوتا پیمانه بریز هم بزن بزار یخچال طی یکی دو ساعت بخورش
من کاکائو و توتفرنگیشو تست کردم توتفرنگیش خوشمزه س🥹🍓
والا من سه روزه شروع کردم قبل از خواب دو پیمانه رو میریزی تو یه لیوان آب یا شیر گرم شده بعد میخورم
روی جلدش روشش رو نوشته بعضی ها هم روزی دوبار میخورن بستکی به نظر دکتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.