سلام عزیزان میگم چرا پامو هرتکونی میدم استخون واژنم تیر میکشه؟؟

۲ پاسخ

منم اونجورم

من اینجوریم بچه داره جا باز می‌کنه به اونجا فشار میادمنم خیلی درد دارم نباید جای سفت بشینی من به دکتر گفتم بهم آمپول پروژسترون داد هفته‌ای یه دونه دردم خیلی کم شده

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری