سلام. مامانا
از کی غذای کمکی شروع کردین

۵ پاسخ

بچه هایی که رفلاکس دارن از ۴ ماهگی باید شروع کنن

۴ ماهو نیم بخاطر رفلاکس شروع کردم

دکتر بچه من از چهار ماهگی دستور داد بدم .به خاطر رفلاکس .ولی فرنی اینا اصلا نمیخوره 😐😮‍💨

۴ ماهو ۱۰ روزش بود دخترم 🤭😂

من یواش یواش دارم فرنی میدم روی یه وعده از پانزدهم به بعد میخام دو وعدش کنم شش ماه تمام سه وعده
ولی برای تو خیلییییییی زوده

سوال های مرتبط