بچه هایی که رفلاکس دارن از ۴ ماهگی باید شروع کنن
۴ ماهو نیم بخاطر رفلاکس شروع کردم
دکتر بچه من از چهار ماهگی دستور داد بدم .به خاطر رفلاکس .ولی فرنی اینا اصلا نمیخوره 😐😮💨
۴ ماهو ۱۰ روزش بود دخترم 🤭😂
من یواش یواش دارم فرنی میدم روی یه وعده از پانزدهم به بعد میخام دو وعدش کنم شش ماه تمام سه وعده
ولی برای تو خیلییییییی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.