۳ پاسخ

ختنه الان با لیزره، میگن اصلا دردی احساس نمیکنن
فک کنم بیمارستان مطهری داشته باشن

من بردم پیش دکتر خشابی ۱۱سال پیش خوب بود

من پسرمو هشت سال پيش بردم دكتر خشابي خوب بود

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی