آره یا هفته ای دوبار بخور
من به شخصه چون تا الان ۸ کیلو اضافه وزن داشتم از این هفته میخوام پیاده رویی ۱۵-۲۰ دقیقه ایم رو بکنم ۳۰-۳۵ دقیقه
هم نگرانی برای زایمانم کم میشه هم نگرانی اضافه وزن
فقط بعد زایمان ام خدا یاری کنه توان داشته باشم برم پیاده رویی سریع جمع شم خیلی خوبه
کلا اضافه وزن قانون خاصی نداره اما چون منم مثل شماها حساس بودم تحقیق کردم و اینکه من از قبل ام اضافه وزن داشتم چون قرص های هورمونی میخوردم که حامله شم گفته ۷تا ۱۲ کیلو برای کسی که از قبل اضافه وزن داشته جایزه
اونایی که اضافه وزن نداشتن تا ۱۶ کیلو جایزه
مولتی رو اصلا قطع نکنیییی ها برا هم خودت همم نینی نیازه واقعا
من تا الان ده کیلو چاق شدم ولی همچنان دارم ادامه میدم قرصامو
من تا الان ۲۰ کیلو افزایش داشتم وای قطع نمیکنم. سلامت خودم و بچم به نظرم مهم تره. مقدار خوردن رو اگه میتونی کننرل کن، من که نمیتونم😂😂🥲🥲
من ۱۲کیلو چاق شدم 🥲
منی تا الان ۱۶ کیلو اضاف کردم چی میگی🫠😂
تا ۱۱ کیلو فک کنم اضافه وزن طبیعی باشه.خودسر حذف نکن.بیشتر پروتین بخور اگه اذیت نیستی حتما پیاده روی کم
نه بخور بعد زایمان هم باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.