درد و گرفتگی خفیف تو لگن و باسن و کمر در هفته ی من طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره منم دارم

ازمنم یکم دلدرده باکمردرد

اره منم گهگاهی دارم

اره تا وقتی ک شدید و منظم نشده ک تبدیل بشه ب انقباض و درد زایمان

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری