پسد من هفت ماهشه ۸،۲۰۰ وزنشه خیلیم نرمال و خوبه
مقایسه نکنید توپولی در اینده عذابه برای بچه
اره خوبه منم تپل دوست دارم ولی الان میگم همینطوری خوبه چون جایی میریم همش بغلمه بازم شونه هام وکمرم دردمیگیره اگه تپل بود که دیگه همه جام دردمیگرفت😁
ماشاالله ۸کیلو کمع
اره خوبه ۸ کیلو
قدش چنده؟
خب ژن خوبی داری که لاغر و قد بلند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.