۴ پاسخ

پسد من هفت ماهشه ۸،۲۰۰ وزنشه خیلیم نرمال و خوبه
مقایسه نکنید توپولی در اینده عذابه برای بچه

اره خوبه منم تپل دوست دارم ولی الان میگم همینطوری خوبه چون جایی میریم همش بغلمه بازم شونه هام و‌کمرم دردمیگیره اگه تپل بود که دیگه همه جام دردمیگرفت😁

ماشاالله ۸کیلو کمع

اره خوبه ۸ کیلو
قدش چنده؟
خب ژن خوبی داری که لاغر و قد بلند

سوال های مرتبط

مامان کیانا مامان کیانا ۱ سالگی
مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی