بسلامتی انشالله
چه مامان خوشکلی
بسلامتی بغلش کنی انشاا..
قسمت همه چشمانتظارها
بسلامتی ان شاءاللە عزیزم😍ماشاءالله چه خوشگلی
ای جونم بسلامتی بغلش کنی
شکمت اندازه شکم منه 🥹 منم هفته ۳۷ باید برم برای زایمان سزارین
عزیزم چطوری من 37 هفته 3 روز 18 روز دیگه دارم شما 36
18 روز دیگه
چه کوچه خوبی 🙂
حس خوبی گرفتم
وایی چ حس قشنگی😍الهی هممون به سلامت بچه هامونو بغل بگیریم😍
چه لباس خوشگلی چه مامانی
انشاءالله بسلامتی بغل بگیریش
چه مامانِ نازی✨
بسلامتی عزیزم ❤️
بلاخره یکی دیدم مثل خودم اسم بچه هاش ست نکرد 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.