😎چه انتظاری شیرین تر از این که ببینیم جوجه چیه

#انومالی

تصویر
۹ پاسخ

سلام مامانا باور کنید اگر گفته پسر تو انتی الانم همون پسره من دیروز رفتم انشالله همه ی مامانا سالم باشه بچشون

رفتی پیش دکتر نصوحیان
دکتر خوبی هست

😍🥹🥹

کی نوبتت میشه منم کنجکاو کردی 😍😍

حالا چی بود؟😍

وای من ۱۲ هفته ۵ روزمه بعد دکترم. گقته ۱۸ برو تعیین جنسیت نمیدونم چه جور تحمل کنم اون ۱۲ هفته خیلیییی دیر گذشت اینکه ۱۸ هفتس

ما این حس تجربه نکردیم ب امید خدا یکی دیگه باید بیارم!چون ۱۳هفته بودم لک بینی داشتم با گریه و اشک و زاری رفتم سونو گرافی فقط ب سلامتش فکر میکردم !اون وسط دکتر گفت صد درصد پسره!

بسلامتی انشاالله

ای خدا ایشالله سالم باشه

دختر بود یا پسر؟؟🥹

سوال های مرتبط