سلام مامانا باور کنید اگر گفته پسر تو انتی الانم همون پسره من دیروز رفتم انشالله همه ی مامانا سالم باشه بچشون
رفتی پیش دکتر نصوحیان
دکتر خوبی هست
😍🥹🥹
کی نوبتت میشه منم کنجکاو کردی 😍😍
حالا چی بود؟😍
وای من ۱۲ هفته ۵ روزمه بعد دکترم. گقته ۱۸ برو تعیین جنسیت نمیدونم چه جور تحمل کنم اون ۱۲ هفته خیلیییی دیر گذشت اینکه ۱۸ هفتس
ما این حس تجربه نکردیم ب امید خدا یکی دیگه باید بیارم!چون ۱۳هفته بودم لک بینی داشتم با گریه و اشک و زاری رفتم سونو گرافی فقط ب سلامتش فکر میکردم !اون وسط دکتر گفت صد درصد پسره!
بسلامتی انشاالله
ای خدا ایشالله سالم باشه
دختر بود یا پسر؟؟🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.