۱۱ پاسخ

ی دکتر دیگه برو...بزن دکترتو دکترایی ک امروز هسنتد نوبت آنلاین بگیر...یا آنلاین ویزیت شو کلا بعد برو داروخونه داروش رو بگیر

سونو فالو اپ باید بگیرن ازت

هماتومه شیاف پروژسترون بهت میده منم داشتم استراحت کن

داری احتمالا دفع میکنی
درحال سقط هستی
برو بیمارستان
خودمم هم همین طور بدوم

احتمال بارداری داری
شاید داری سقط میکنی

تو خط اول که نوشته فتال پل
یولک ساک رویت نشد
تا اینجا یعنی حاملگی پوچ‌
اگه تا ۸هفته این دو مورد مشاهده نشه که پوچ هست
هماتوم هم داری

دیدی همچنان درد و خونریزی داری برو بیمارستان

شیاف پروژسترون بزار یکساعت دوساعت استراحت کن

هماتوم داری از هماتومه احتمالا خونریزی ولی حتما برو بیمارستان

سریع برو بیمارستان شاید داری سقط میکنی

برو بیمارستان دکتر زنان دارن

سوال های مرتبط