۳ پاسخ

بنظر منم کمه
دختر من ۳۱۰۰ بود یکماهگی ۴۶۰۰
الان رفلاکس کرده شیر نمیخوره
اگر برطرف نشه دیگه وزن نمیگیره

من دخترم بدنيا اومد ٣٣٧٠ بود ٤٠ روزگي ٤٢٠٠ دوماهگي ٤٦٠٠ دكتر گفت خوبه تازه نزاشت شيرشو از ٦٠ تا به ٩٠ تا تغيير بدم

بنظر من که خوب وزن اضافه کرده. رو نمودار دکتر گفت کم اضافه کرده؟

سوال های مرتبط