من سز بودن سخت نبود یه هفته بعد از کرج رفتم کرمانشاه اونجا بخیه هامو کشیدم
😁😁😁😁
بستگی به بدن و نکع برش هر دکتری داره
برای من خیییییلی بود ، بد مریض و بد زخمم
بستگی به بدن هر شخصی داره ، ولی با مسکن و شیاف میشه تحملش کرد
ن عزیزم غیر قابل تحمل نیس با مسکن و شیاف اوکی میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.