درد بعد سزارین خیلیه ؟

۶ پاسخ

من سز بودن سخت نبود یه هفته بعد از کرج رفتم کرمانشاه اونجا بخیه هامو کشیدم

😁😁😁😁

بستگی به بدن و نکع برش هر دکتری داره

برای من خیییییلی بود ، بد مریض و بد زخمم

بستگی به بدن هر شخصی داره ، ولی با مسکن و شیاف میشه تحملش کرد

ن عزیزم غیر قابل تحمل نیس با مسکن و شیاف اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی