من تو خونه خودم دستگاه خشابی دارم پاهامو زدم چن روز پیش بیکینی نتونستم بغل پاها و رونا تا جایی ک دستم رسید زدم
پشت رو هم دادم شوهرم زد🤭
واژن و شکم انجام ندین
من از اول رفتم
مشکلی نداره فقط جای بهداشتی برو واز وسایل شخصی خودت استفاده کن که خدایی نکرده عفونت نگیری عزیزم
من رفتم یکبار بنظرم ناحیه شکم واژن ندارید بهتره خیلی درد میگیر و کش میاد اما برا پاهااا دستا خوبه 😀
یه سری میگن مشکلی نداره یه سری میگن چون یه درد ناگهانی و انقباض داره بهتره نرید
من نمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.