خانوما کسی تو بارداری اپلاسیون رفته؟مشکلی نداره اگ بریم؟

۵ پاسخ

من تو خونه خودم دستگاه خشابی دارم پاهامو زدم چن روز پیش بیکینی نتونستم بغل پاها و رونا تا جایی ک دستم رسید زدم
پشت رو هم دادم شوهرم زد🤭

واژن و شکم انجام ندین

من از اول رفتم
مشکلی نداره فقط جای بهداشتی برو واز وسایل شخصی خودت استفاده کن که خدایی نکرده عفونت نگیری عزیزم

من رفتم یکبار بنظرم ناحیه شکم واژن ندارید بهتره خیلی درد میگیر و کش میاد اما برا پاهااا دستا خوبه 😀

یه سری میگن مشکلی نداره یه سری میگن چون یه درد ناگهانی و انقباض داره بهتره نرید
من نمیرم

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهشتم بارداری